Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Βραδιάζει ...

Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος

Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει
κι έρχεται η ώρα η δικιά μου
Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει
με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει

Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί
με τους κυρίους στα κασμήρια τους σφιγμένους
Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ
με τους παράνομους και τους αδικημένους

Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει
και τότε το τραγούδι σιγοπιάνω
Σαν μανά το σκοτάδι μ' αγκαλιάζει
μια τέτοια ώρα θέλω να πεθάνω, βραδιάζει

Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί
με τους κυρίους στα κασμήρια τους σφιγμένους
Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ
με τους παράνομους και τους αδικημένους

Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει
κι έρχεται η ώρα η δικιά μου
Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει
με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει...........

1 σχόλιο:

  1. 18/11 22:42 Usοund
    Αντίπραξη με τον βάρδο? Θα μας πάρεις την πελατεία!

    18/11 22:44 haros
    Στελλααααρασ...

    18/11 22:44 elenitsa 1
    Ενα μπουκαλι θα φτασει αποψε?

    18/11 22:46 freeagle
    … εδώ δεν έχει σουμάδα … μας τέλειωσε!

    18/11 22:46 Swearengen
    Καμμιά λεμονίτα υπάρχει τουλάχιστον ?

    18/11 22:47 Bluesman
    www.youtube.com/watch?v=mYhxOvZG4VY

    18/11 22:50 Bluesman
    ρε το στελαρα... ε ρε και να χε γεννηθει στο σικαγο και να κανε παρεα με τον Muddy Waters...

    18/11 22:53 elenitsa 1
    Κι εδω θα ειχε προκοψει μια χαρα,μπλουζ.Ηταν ζορικος χαρακτηρας,ομως...Μυγα στο σπαθι του δεν σηκωνε.

    18/11 22:53 freeagle
    @ Μπλουζ
    … έγραψες για άλλη μια φορά … μόνο γεροντοροκάδες μπορούν να ανακαλύπτουν το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ροκ …

    18/11 22:53 Usοund
    Θυμάμαι μια παληά εκπομπή που βγήκε στην tv με τον Νταλάρα και τραγούδησαν παρέα. Σαν κόντρα φερράρι με φιατάκι ήταν!

    18/11 22:59 freeagle

    @ swear
    … να σου πω τι έμεινε … μισό μπουκάλι ουίσκι VAT 69, λίγο λικέρ μέντα, μισή μποτίλια κονιάκ … (απ΄το καλό!) και μια μποτίλια τσίπουρο δικής μου παραγωγής της περσινής εσοδείας … από Παρασκευή αρχίζω απόσταξη της νέας εσοδείας … διάλεξε … (… αυτές είναι οι περίφημες καβάντζες του κρεμανταλάδικου) …

    18/11 23:05 Usοund
    10 τζώννυ μαύρα, επτά μεταξά πεντάρια, καμμιά εικοσαριά βότκες, καμπάρια και μαρτίνια για τις ψόφιες,σαράντα μπύρες, εκατό μπουκάλια κρασιά σένια, κάτι glenfiddich, δυό τρεις σαμπάνιες perignon και κάτι ψιλά. Το πακέτο Αλογοσκούφη είμαι?

    18/11 23:08 Swearengen
    Μόνο αυτά έχεις ?
    Καλά, βαλε μου λίγο νερό, από τη βρύση και σε ψηλό ποτήρι, παρακαλώ. Μήπως σου βρίσκεται και καθόλου βανίλια-υποβρύχιο ? Είμαι γλυκατζής.

    (ΠΟΤΕ -μα ποτέ- να μην ξεχνάτε τις "Άπονες Εξουσίες" (Θεοδωράκης-Κακογιάννης), διότι αποτελεί εκλεκτό δείγμα του πραγματικού Καζαντζίδη)
    www.youtube.com/watch?v=OJI90aZ_YZI

    18/11 23:11 freeagle
    Γιουσάουντ … πως θα πλερώσεις;;; τοις μετρητοίς; Με κάρτα;; ή μήπως με υπεραξίες μετοχών;;; ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑ!

    … εκτός κι αν κατέχομε ΝΕΩΡΙΟΝ;;;

    18/11 23:11 Usοund
    Εσένα σου έχω και κερασάκι του κουταλιού. Αργουδέλης.

    18/11 23:19 freeagle
    @ swear
    Εξαιρετικό … αυτό εννοούσα όταν έγραψα

    «μόνο γεροντοροκάδες μπορούν να ανακαλύπτουν το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ροκ …»
    … ρε λες να παρεξηγήθηκε ο μπλουζ;;;
    18/11 23:22 freeagle
    … φίλοι … η νύχτα με καλεί και πρέπει να φύγω … σας καληνυχτίζω!

    18/11 23:29 Bluesman
    τι να παρεξηγηθω βρε αετε... δεν ειμαι απο αυτους, κολλησε λιγο το σαιτ... μια που τοφερε η κουβεντα τα ακουσματα μου εκτεινονται κατα καιρους απο κωστα καφαση εως μοντερν τοκινγκ... δεν εχω καμια προκατάληψη, δεν αξιζουν ολα το ιδιο βεβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή