Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Be quick or be dead …

Έτοιμος ήμουν την σήμερον να αναρτήσω άρθρο αφηγούμενος μια εκ των νυκτερινών μου περιπετειών σε κακόφημα μπαρ, παρακινούμενος και παρασυρόμενος από την γενικότερη τάση …
(τι να αναρτήσω δηλαδή, copy-paste θα έκανα αφού έχω ήδη γράψει μέρος των περιπετειών μου – όχι που δεν θα ήμουν ψώνιο…)

Θολωμένος όπως ήμουν ασχολούμενος με το κοπιαστικό … copy-paste υπό τους χαλαρωτικούς ήχους των Mar de Grises … κάτι με σταμάτησε … μια θεια έμπνευση … μια εκ των άνω παρέμβαση στο μυαλό μου … μια απροσδιόριστος σκέψη … νέφη πολλά σχηματίσθηκαν και δεν ημπορούσαν να διαλυθούν … ξάφνου στο θολωμένο μου μυαλό σχηματίστηκε Η απάντησις …

-Ρε συ γιατί δε μας το λένε είναι τόσο ξεκάθαρο!!!
-Ξύπνα!!



Φίλοι μου βρίσκομαι εν χρηματιστηρίοις και δη Αθηνών δέκα συναπτά έτη … εν τη φορουμομπλογκόσφαιρα του Κάπιταλ ένα και μισό έτος … και όμως σήμερα θα διακινδυνεύσω την υστεροφημία μου κάνοντας πρόβλεψη …

ΠΑΜΕ ΚΑΤΩ … ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ !!!

Δευτέρα βγαίνω πωλητής και σαν φούστης δίνω ότι έχω και δεν έχω (margin…) για να αποκτήσω ρευστό …

1 σχόλιο:

  1. 05/09 23:37 Swearengen
    Tον Τέως -"εγώ θέλω μόνο το σπιτάκι μου στο Τατόϊ, κυρία Στάη μου"- έχει αρπάξει ο Έντι από το λαιμό ή εμένα μου φαίνεται ?
    05/09 23:44 freeagle
    Swearengen ... Swearengen ... τέρας γνώσεων, ξέρεις και τον eddie ... τω όντι φέρνει στον Τέως ... ο παίκτης ...

    05/09 23:46 Swearengen
    Ε, υπήρξα φαν, ιδίως στην προ-Ντίκινσον εποχή, των μικρών clubs, με Πωλ Ντι Άννο και Ντέννις Στράτον.
    05/09 23:52 freeagle
    Killers period ... the best ... ωμό καθαρό British metal ...
    05/09 23:56 Swearengen
    Πρό Killers, θα έλεγα. 1980, πρώτο ομώνυμο άλμπουμ, με αυθεντική σύνθεση Χάρρις, Ντι Άννο, Μάρρευ, Στράτον και Κλάϊβ Μπερ τύμπανα.
    www.youtube.com/watch?v=AWfx2bY37no
    06/09 00:09 freeagle
    Σε μικρά τρισάθλια club του east-end γεννήθηκε η έμπνευση ...
    06/09 00:12 freeagle
    ... καληνύχτα φίλοι μου ... πάω σε κάνα κακόφημο μπαρ να συλλέξω εμπειρίες ...
    06/09 09:55 jerri
    Με τη φόρα που πήρες free se bl;epv...
    www.youtube.com/watch?v=u5Snehl2bAk
    06/09 11:42 freeagle
    Καλύτερα Running Free φίλε παρά της γερακίνας γιός στη ψειρού ...

    www.youtube.com/watch?v=z6freDWiTcM&feature=related

    ... ένα σπάνιο από την εποχή που λέει ο Swearengen, των μικρών clubs ...
    06/09 12:49 Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
    Εγκαλείσθε δια πρακτικές front running.
    Είχα προγραμματίσει ¨.¨. δι ατο σημερινό μου άρθρο (το "φοβιστερό" που ΄ργραφα χθες...)
    06/09 15:46 TRADEXM
    Eισαι αγορασμένος σε μετοχές και βγαινεις και πουλάς την δευτέρα; Αν ειναι αυτό δεν γνωρ΄ζω τις μετοχές ,αλλά οτι και αν είναι ετούτες δείχνει ότι εκανες λάθος.
    Εάν θα βγείς σορτ την δευτέρα βάλε καλου κακου ενα στοπ στο 1740 διότι βλέπω να πονας, εάν γίνει ανοδική διάσπαση φίλτατε.
    Οτι και να είναι από τα δύο δείχνει ότι κατι δεν πάει καλά με τους χρονικούς προσδιορισμούς στις αγορές και τις πωλήσεις.
    Την δευτέρα με ανοδική διάσπαση των 1740-50 βάζουμε λονγκ ακόμη και το ποδήλατο (κατα πως λένε...) Δεν σκεφτόμαστε πωλήσεις σε μεγάλες περιοχές στηρίξεων ή ύστερα από μεγάλες πτώσεις. Ετουτα τα κάνουμε νωρίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή