Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

... αίσθηση ελευθερίας

Πιστός στην από την παρασκευή απόφαση μου έκλεισα όλες τις θέσεις margin με αμυχές χθες και ρευστοποίησα μεγάλο μέρος του κεφαλαίου μου (άφησα μερικά … κόβει η πουτ … το γαμ….:))… Έχω πολύ καιρό να νιώσω έτσι και δεν νομίζω να εκτεθώ τόσο πολύ σε μετοχές στο άμεσο μέλλον αφού η διαίσθηση μου λέει ότι πάμε κάτω … ή το πολύ να χάσω ένα ραλάκι … αλλά πάλι έχω την αίσθηση ότι θα πάει κάτω … Αυτό που μ’ αρέσει είναι αυτή η αίσθηση της γαλήνης που νιώθω …

… αίσθηση ελευθερίας ...








Πολύ δυνατή ταινία … να 'στε όλοι καλά

Έμπνευση για το τίτλο:
A Sense of Freedom (
1979)

Writer:
Jimmy Boyle
Film Director: John Mackenzie

2 σχόλια:

  1. 09/09 21:04 coldplay
    και εγω την ιδια αισθηση εχω ...σαν δελφινι που πηδαει στην μεση του Ειρηνικου...
    09/09 21:29 haros
    ,,,,δεν ειναι τιποτα παιδια,φυσαει βοριας απο τα Ζωνιανα...
    09/09 21:53 freeagle
    Haros, Μήπως νοτιάς;
    δεν μένουμε στην Αλεξάνδρεια …

    Πάντως κάπως έτσι νιώθω … έπιασες την γενικότερη νιρβάνα και αποχαύνωση που νιώθει κάποιος εκτός παιχνιδιού … (εν μέρει ;)
    09/09 21:57 coldplay
    Βρε ο haros ειναι αραβασ...
    μιγ...
    09/09 22:01 coldplay
    Κατσε απο την Δυση βλεπω καπνους να βγαινουν...μαλλον απο εκει ερχεται η μυρωδια...

    09/09 22:27 freeagle
    ... ναι ... από κει έρχετε ..
    09/09 22:29 freeagle
    ... ται ... :p
    09/09 23:17 ABI NORMAL
    Ισως θα πρέπει να τα κλείσεις σε κάποιο λογαριασμό για ένα διαστημα.Να εξασφαλίσεις χρόνο για ηρεμία και να ασκηθείς στο να μπορείς να αφήσεις άλλους να κερδίσουν χωρίς τον ψυχαναγκασμό να ορμίσεις.Πιθανόν μια απο τις πλέον αποτελασματικές ασκήσεις ανάπτυξης.Όσο για τους υπόλοιπους,αυτοί διαρκώς κερδίζουν
    10/09 00:03 Goldmine
    Όταν αυτά τα λέει ένας "παίχτης" έχουν διπλή αξία. Δύσκολα γαληνεύει ο επενδυτής. Απόλαυσέ το και καλά κουμάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή