Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Τα ωά του όφεως …

Πολλοί καλοθελητές ήλθαν στο προσκήνιο …


Ατενίζοντας την πτώση …

…. και ποιος δεν την βλέπει αγαπητοί;

… άπαντες την βλέπουμε εδώ και καιρό … η έπαρσης ορισμένων για την πρόβλεψη της και η προσπάθεια ιδεολογικής επεξηγήσεως αυτής αποτελεί παράδοξο για τον μέσο αναγνώστη … όχι όμως για τους κατέχοντες την τέχνη του προπαγανδίζειν … και ποίος άλλος θα μπορούσε να αναγάγει την φθηνή δημαγωγία σε τέχνη εκτός από τον Νο 1 λαό της οικουμένης; … ή από τον Νο 1 & 2 μαζί;


ααα … να και ένα δια τα παιδιά …

Όφις και … γαλή και … μύες

Όφις καί γαλή έν τινι οίκία έμάχοντο. Οί δέ ένταύθα μύες άεί καταναλισκόμενοι ‘υπό άμφοτέρων, ώς έθεάσαντο αύτούς μαχομένους, έξήλθον βαδίζοντες. Ίδόντες δέ τούς μύας, τότε άφέντες τήν πρός έαυτούς μάχην, έπ᾿ έκείνους έτράπησαν.
Ούτω καί έπί τών πόλεων οί έν ταίς τών δημαγωγών στάσεσιν εαυτούς παρεισβάλλοντες λανθάνουσιν αύτοί έκατέρων παρανάλωμα γινόμενοι.


Εικών α΄: http://serfcity.wordpress.com/2008/02/27/liberal-fascism/

Εικών ΄β΄: http://www.gamespot.com/pages/unions/forums/show_msgs.php?topic_id=26474238&union_id=7821

Εικών γ΄: http://www.qualityinformationpublishers.com/index.asp?PageAction=Custom&ID=12

… εις την τρίτην έβαλα την πιο εύπεπτη …

… αι άλλες πωλούνται … ακολουθείστε τον σύνδεσμο δια να αγοράσετε ..

1 σχόλιο:

  1. 06/10 23:14 Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
    Τι ωράια ελληνικά! Σπανια πλεον. Τα δέοντα.
    06/10 23:18 coldplay
    Φιλε εχω παει στο Αουσβιτς και καθησα μια μερα ..πηγα στους φουρνους...κτλ..
    06/10 23:20 freeagle
    ... front running ...
    06/10 23:23 freeagle
    … πρώτη φορά στην εν capital ζωή μου που ‘φαγα μουνάστερα …
    06/10 23:24 Nastybishop
    www.youtube.com/watch?v=jOSjo_vbiWw

    ασχετο...αλλά μου αρέσει και ξέρω ότι επίσης θα αρέσει και στον οικοδεσπότη.
    06/10 23:25 Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
    Α, δεν είναι τίποτε, εγώ έχω πλεόν συνηθίσει. Έτσι είναι εν δημοκρατία η ελευθέρα γνώμη πληρώνεται φίλε μου.

    Δε βαριέσθε, θα συνηθίσετε. Ωραίος ο μύθος πάντως, αλλά εάν ε΄χετε την καλοσύνη β΄άλτε και καμμιά παραπομπή μπας και ξε στραβωθεί κανείς και διαβάσει και τους υπολοίπους, είναι ωραιοι.
    06/10 23:26 coldplay
    δεν στο εριξα εγω,εγω το ριχνω οταν φαινεται..δεν εβαλα τιποτα...
    η κατασταση στο φορουμ και στα blogs εχει ξεφυγει...
    επιθεση στην επιθεση...
    μακακια στην μακακια...
    06/10 23:38 freeagle
    ... αναρωτιέμαι ... ποιον ερεθίζει περισσότερο η αναφορά μου εις τον φασισμό ...

    ... έχω και ΕΓΩ μεταπτυχιακό εις τη ψυχολογίαν ... αμ πως!
    06/10 23:40 Nastybishop
    cold, ζοφεροί καιροί...λογικό δεν είναι; (η μάλλον αναμενόμενο). Παρεμπιπτόντως, πρέπει να ομολογήσω ότι σε είχα παρεξηγήσει, εξου και οι κάπως υψηλοί τόνοι στο μπλογκς. Οφείλω ένα συγγνώμη...
    06/10 23:41 Nastybishop
    "στο μπλογκ σου" ήθελα να πω
    06/10 23:43 elenitsa 1
    Αψυχολογητη ενεργεια,παντως,το μοναστερο,αετοπουλο.Συμφωνεις?
    06/10 23:46 coldplay
    Ναστυ εχει χαθει τελειως η μπαλα...
    Δεχομαι την συγνωμη σου και για να σε ευχαριστησω θα βαλω το διαγραμμα της ΜΟΗ να δεις απο ποτε ειναι πτωτικο:)
    παντα με χαμογελο
    06/10 23:47 Swearengen
    Βρε κατακαημένε Αητέ, ποιός φασισμός και ποιά ψυχολογία ?
    -Δεν κατάλαβες ακόμη γιατί άρπαξες τα αιδοιάστερα ? Πάντως, αυτοί που στά 'χωσαν, ούτε καν κατάλαβαν τί παριστά η φωτογραφία.
    "Τί μας βάζει ετούτος εδώ ο βλάχος ?", σου λέει. "Το σταθμό ΟΣΕ της Κάτω Ραχούλας ? -Ε, άρπα ένα μονάστερο, να μάθεις να κάνεις τον έξυπνο !"
    www.youtube.com/watch?v=hmdKJWoTLPs
    07/10 08:27 freeagle
    καλημέρα παίδες ... σουερ ωραιοι οι Nazareth ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή