Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Φεύγω ...

Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα,
τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια
κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει,
τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου,
κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω.

Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια,
αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα,
τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ' τα μέτρα,
τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα,
φεύγω, τώρα φεύγω.

Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν,
τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν,
φεύγω, τώρα φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.

Στίχοι: Αντώνης Βαρδής & Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου
Άλλες ερμηνείες: Αντώνης Βαρδής


1. http://www.youtube.com/watch?v=JpLz--wCbTQ

2. http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=718

1 σχόλιο:

  1. 10/10 09:36 haros
    κατσε εδω ρε,που θα πας,σημερα κερναει μπυρες και πιτσες η αγορα...και αφου κανουμε μαμ,θα μας ΠΑΡΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΤΑ...
    10/10 09:41 freeagle
    Πάρε με Χάρε, πάρε με
    και στα μαρμαρένια αλώνια άσε με
    10/10 09:51 Bluesman
    που πας βρε αητέ...
    www.youtube.com/watch?v=Bu6EnO2Jglw

    10/10 10:01 freeagle
    Ὑπεράνωθεν πέτρας ἀετὸς ἐκαθέζετο λαγωοὺς θηρεῦσαι ζητῶν. τοῦτον δέ τις ἔβαλε τοξεύσας, καὶ τὸ μὲν βέλος ἰσω εἰσῆλθεν· ἡ δὲ γλυφὶς σὺν τοῖς πτεροῖς πρὸ τῶν ὀφθαλμῶν εἱστήκει. Ὁ δὲ ἰδὼν ἔφη· " καὶ τοῦτό μοι ἑτέρα λύπη, τὸ τοῖς ἐμοῖς πτεροῖς ἀποθνῄσκειν."

    Ὅτι τὸ κέντρον τῆς λύπης δεινότερόν ἐστιν, ὅταν τις ἐκ τῶν οἰκείων κινδυνεύσῃ.
    10/10 10:02 freeagle
    ή … βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας …
    10/10 10:08 elenitsa 1
    Αετοπουλο,οπου κι αν πας με τον εαυτο σου θα εισαι.Μην περιμενεις να γλυτωσεις.
    10/10 10:27 ΝΕΜΕΣΙΣ
    φίλε μου ειδικά σήμερα νομίζω ότι δεν πρέπει να φύγουμε ...
    10/10 11:37 Goldmine
    Αετέ,

    Μπράβο αρχαιοελληνικό σχόλιο!

    Σήμερα που ήρθα εγώ, φεύγεις;

    Όλοι μαζί θα το περάσουμε...

    Χάρε με ευθύμησες:-)
    10/10 12:28 Αννιτα
    Χαρε! θα περιμενεις. στο τελος η αγορα θα κερασει και τουρτα!και μετα ατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή