Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

τσέρουλες ... συνήθως δεν πιάνουν πάτο ...

Διάλογος από το www.spearfishingforum.gr :

- Ψάρι σαν γόπα, μπλε, με βούλα στη μέση. Ποιο είναι;
- Λογικά μένουλες ή τσέρουλες ... αλλά πιο πολύ μεσόνερα και επιφάνεια πάνε ...
- Τσέρουλες;
- Συνήθως δεν πιάνουν πάτο ...

... για τον τσέρουλα ... που προσπαθεί να ανεβάσει βίντεακια ...



Sadahzinia - Σωκράτης Μάλαμας / Δε θέλω να γλιτώσω από τα όμορφα
Στίχοι: Sadahzinia
Μουσική: B.D Foxmoοr
Πρώτη εκτέλεση: Sadahzinia

Πως να σου πω για αυτές τις σκέψεις που σταθήκαν στο μυαλό μου,
θρονιαστήκαν και φωτίσανε για λίγο τ' όνειρό μου
κι οι στιγμές χορέψανε μπροστά μου σα σκιές·
άλλες ανήκαν εδώ κι άλλες χανόντουσαν στο χτες.
Σκορπισμένες όλες στης ζωής το βιβλίο
κι οι σελίδες οι θαμπές, τσακισμένες στα δύο
να μου θυμίζουν ότι κάπου στα παλιά τα μονοπάτια
είναι της μνήμης μου τα πιο όμορφα κομμάτια·
αγαπημένα σαν όργανα παλιά ξεκουρδισμένα,
μακριά από μένα, περασμένα ξεχασμένα,
ξεμακραίνουν λίγο- λίγο μ' ένα χρόνο σακάτη
κι έτσι φουντώνει του πόνου το γινάτι.
Ίσως μεγάλωσα και κάπως παραπάνω
και στην ανάγκη να πάψω και το κέφι μου να κάνω,
μα θα μικρύνω και θα σβήνω τη χαρά μου
κι αυτά τα ωραία που κυλήσανε μπροστά μου.
Γι' αυτό γυρίζω στα παλιά να ξεδιψάσω·
οι στιγμές μου μ' αφήνουνε παρέα να ξαποστάσω
και λιγώνουν τη ψυχή μου κάθε τόσο.
Από τα όμορφα δε θέλω να γλιτώσω.

Δε θέλω να γλιτώσω από τα όμορφα,
γιατί εκείνα την ασκήμια μου σκεπάζουν
κι όταν φοβάμαι τα πιο μεγάλα ψέμματα,
μακάρι πάντα να μου τάζουν.
Δε θέλω να γλιτώσω από τα όμορφα,
ούτε για λίγο σου λέω να τ' αποφύγω.
Τα φτιάχνω θύμηση και τα ντύνω όνειρα
και μες στη σκέψη μου τα πνίγω.

Είναι τα όμορφα με τ' άσχημα μπλεγμένα,
πάνω στης μοίρας τα παραμύθια κεντημένα,
ξαναμμένα με τραβάνε στο χορό τους το τρελό·
ψάχνω τα βήματα να βρω και χάνω το ρυθμό.
Μα όταν με πιάσουνε τα όμορφα απ' το χέρι
με ταξιδεύουνε στου ήλιου το κρυμμένο μου αστέρι
και μου ανοίγουν τη ψυχή να τραγουδήσω,
με τη βροχή του κόσμου να νυχτοπερπατήσω.
Όμως, δε ξέρω αν πρέπει να μείνω ή να φύγω,
αφού τα όμορφα κι αυτά κρατάνε λίγο
και μένει ο φόβος στη ζωή συνοδοιπόρος
σε κάθε ανάσα, κάθε σκέψη απαράβατος όρος.
Κι ενώ το ψέμα κι εγώ είμαστε πράματα χώρια
να με γλιτώσει θέλω, όταν φοβάμαι, από τα ζόρια.
Μικρό το κακό, αφού τουλάχιστον θα ζήσω,
τις κλεμμένες στιγμές για λίγο όνειρα θα ντύσω.
Ας λένε πως τα δύσκολά θεριεύουν τη ψυχή,
είναι ο πόνος όμως, στιχοπαιδεύτρα ευχή.
Μη με αφήσεις εδώ πέρα να στοιχειώσω,
από τα όμορφα δε θέλω να γλιτώσω.

Lyrics by Sadahzinia at: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=15573

Music by: B.D Foxmoοr

Video by freeagle at: http://www.youtube.com/watch?v=aHTTq6TPySY

1 σχόλιο:

  1. 30/12 22:48 τσέρουλας
    Δε θέλω να το προσπεράσω ανόητα
    πάει καιρός που έχω πάψει να τα πιάνω με το πρώτο
    κι όταν με βάζουνε σε εύκολα και δύσκολα
    ψάχνω καιρό για να τ΄ αποστηθίσω ως συνήθως.

    30/12 23:00 shade
    Μη με αφήσεις εδώ πέρα να στοιχειώσω,
    από τα όμορφα δε θέλω να γλιτώσω.

    Εγώ θα το έγραφα:

    Αφησέ με εδώ πέρα να στοιχειώσω,
    από τα όμορφα δε θέλω να γλιτώσω.

    30/12 23:44 PREMIUM
    Με τέτοιο καιρό να δεις που θα φτάσει η τιμή τους !

    Πάει το 1,3 που περίμενα !

    Εξάλλου το νερό είναι πιο κρύο από τα μεσόνερα και πάνω το χειμώνα !

    Το αντίστροφο συμβαίνει το...καλοκαίρι !

    31/12 05:36 gpoint
    Το πράγμα έχει πλάκα. Το ίδιο ψάρι που λέγεται συνήθως τσέρουλα όταν στην εποχή της αναπαραγωγής του βγάλει τις μπλέ γραμμές το λέμε μένουλα.
    Εδώ προφανώς έχει γίνει αναστροφή μιά που τσέρουλα θα πει γαλάζια [occuli cerullei στα παλιά βιβλία λατινικών τα γαλάζια μάτια (των Γερμανών), cerulean στα αγγλικά το ατίστοιχο χρώμα]

    31/12 09:03 freeagle
    Καλημέρα ...
    ... πάει καιρός που τα δύσκολα γίναν εύκολα και τα εύκολα δύσκολα ...
    ... Μαρία εκεί θέλω να στοιχειώσω και ‘γώ ...
    discount, στο 1,3 ... σπιντάρει η ΣΠΡΙ ...
    πόντιε, υποκλίνομαι στις ... άπειρες γνώσεις σου ...

    31/12 09:46 PREMIUM
    Καλημέρα και Καλή Πρωτοχρονιά !

    Αετέ αναφέρομαι σε "τσέρουλες" που "κατευθύνονται" από...Ελβετία μεριά και όχι από...Δυτικά Προάστια ! ;-)

    31/12 17:39 Nantia42
    Xρόνια Πολλά !

    Καλή Χρονιά , με υγεία !

    01/01 15:20 τσέρουλας
    Αετέ
    May all your wishes come true
    Καλή Χρονιά

    κατά τα άλλα...πάντοτε άλλα μας φταίνε
    και άφηνέ μας μερίδιο στο δικαίωμα της γκρίνιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή